fredag 7 november 2008



Det har varit full rulle och massor av folk i studion i dag. Daniel, min lärling kom vid elva hjälpte mig att skura vita vinyl-bakgrunden, sen kom Fanny, praktikanten och då fick Daniel ta hand om henne med, visa henne lite tips och trix i Photoshop. Jag jobbade på att göra färdigt bilderna på Tilde. Sedan kom hip-hop vänner till Daniel som han skulle öva att fotografera på. Fanny och jag åkte en snabbis till Kupolen då jag behövde köpa lite mera tack-kortsmaterial och ett par filtar, en svart och en vit.


Sedan var det Fannys tur att få fota lite på eftermiddagen. Hon hade bjudit dit ett Rocka Billy band, en grupp glada tonåringar med instrumenten med sig och allt.

När studion var tom på folk vart det min tur att få fotografera lite, en liten bäbis-kille som hette Leo som var riktigt duktig och orkade hålla på en bra stund medans jag funderade ut lite poser.



Jag vart klar med Tilde jobbet och här kommer några bilder på henne...

Inga kommentarer: