onsdag 5 november 2008

Jag prövar det här med blogging!

I dag har jag inte haft några fotograferingar utan i stället försökt komma i kapp med bildretucheringar som jag legat bakom med och hunnit färdigt två jobb. Först gjorde jag klar några bilder till Nina, en tjej som var hos mig och fotade sin gravida mage i sommras tillsammans med sin man. I oktober kom de tillbaka med underverket och jag fick även fota henne. Här följer några bilder jag tyckte om...




Det andra jobbet som vart färdigt i dag var en tjej jag fotade i slutet på oktober. Hanna som var ett och ett halvt år, en riktig liten solstråle. Här är några bilder på henne...


Det har med andra ord varit rätt lugnt på jobbet i dag. Min praktikant, Fanny har mest suttit och tittat på mig jobbandes i Photoshop men hon hjälpte mig även att börja på att montera lite tack-kort. Så kom min nya passepartout-skärare i dag som jag beställt i från USA.

3 kommentarer:

Jonte sa...

Kul att du börjat blogga!
Jag har två bloggar på mitt samvete, men det är det där med tid... :S

Jonte sa...

Just det..
Man kanske borde krita ned sitt namn också.. ;)
//Jonte

VILLA VRÅKEN sa...

Kul att du börjat blogga...Man blir fast liksom.......
Vi kommer till er next week!!!
Kram Kram